User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

27 december 2017

Ny blog :-)

Ja ja, så fik jeg alligevel taget hul på noget her i julen, som jeg skrev i mit sidste indlæg. :-) 
Bare rolig - har slappet af og har så sandelig planer om mere afslapning, men nu var ideen der lige. 
Jeg har lavet en ny blog - It i indskolingen - kan findes på indskolingit.blogspot.dk.

Og hvorfor har jeg så det? For det første fordi jeg gerne vil forsøge at samle et sted med alle de gode ideer til apps og programmer og for det andet fordi jeg gerne vil lege med Book Creator og dele disse filer et sted, som ikke er her på bloggen. Og tja, så var en ny blog født. 
Den er fortsat i sin spæde opstart, men har lavet de første 3 bøger, der kan arbejdes med efter nytår, hvis nogle har lyst. Så kig gerne forbi!

Fortsat god juleferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar