User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

16 oktober 2017

2 års fødselsdag :-)

I dag er det bloggens fødselsdag :-) For præcis 2 år siden gik bloggen i luften med det indhold der var lavet indtil da. Inden bloggen havde jeg blot delt forskellige filer i facebookgruppen "For os der underviser i indskolingen" samt delt et link til en mappe på google drev, hvor det hele var placeret (det link er fortsat aktivt by the way). Men jeg endte med at have så mange materialer, at jeg ikke synes jeg kunne blive ved med at dele i en gruppe på facebook, som ikke var min egen (omend jeg nu har fået min egen facebookgruppe også), så i efterårsferien 2015 gk jeg i gang med at oprette denne blog. Det tog et par fulde dage foran computeren... ;-) Siden da er der kommet mange filer til! Måske især sidste år, men jeg laver fortsat nye materialer, som bliver smidt ud med jævne mellemrum. Jeg har også et spil i mit hoved i disse dage, som nok skal ryge ud i løbet af weekenden, men starter lige ferien med en god gang afslapning først. 
Tak fordi I følger med her på bloggen og tak fordi I kan bruge nogle af de mange ting som findes her! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar