User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

30 september 2017

Halloween

Om ikke så længe er der Halloween, og jeg ved mange arbejder med emnet. Jeg har aldrig gjort særlig meget ud af det i dansk, men det er et emne jeg ofte berører i engelsk. Jeg kan se, at der er flere som efterspørger materialer til Halloween i dansk, og da det vist er ved at være længe siden, at jeg sådan for alvor har fået lavet noget nyt til her bloggen, ja så fik jeg lige bikset 5 filer sammen, som I måske kan bruge. I finder dem på fanen "Emner", hvor der ligger lignende filer til et emne om de nordiske guder.

Tiden flyver og om 2 uger kan vi alle holde en velfortjent efterårsferie. Jeg kan slet ikke forstå, at vi allerede har efterårsferie - synes tiden er fløjet afsted! På mandag sætter jeg gang i noget nyt i min klasse - legegrupper (samme legegrupper en uge af gangen). Jeg skal nok lave et indlæg om det om en uges tid, når jeg lige har gjort mig mine egne spæde erfaringer. Jeg har flere kollegaer som bruger det med stor succes, så jeg glæder mig til at afprøve det i min egen klasse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar