User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

07 august 2017

Alfabet og nye arbejdskort

Var åbenbart lige lidt kreativ i weekenden :-) Jeg har også lavet et alfabet (nu fik jeg jo lavet talplakater, så kunne jeg lige så godt fortsætte med alfabetet...), hvis nogen kan bruge det. Og så har jeg lavet lidt flere arbejdskort med opgaver. Måske kan nogle af jer huske de "Kort til ordarbejde" som var nogle af de første ting, som blev lagt på bloggen. Nu skal jeg jo have 1. klasse, så har lavet nogle lignende kort, hvor der bl.a. er fokus på nogle opgaver ift. alfabetet. 
Alfabetplakaterne kan findes på fanen "Lidt af hvert" under den 5/8-17 og arbejdskortene på fanen "Ordarbejde" under 6/8-17. Begge dele kan også findes på 0. klasse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar