User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

02 januar 2017

Godt nytår med en fil...

Jeg håber, at alle er kommet rigtig godt ind i det nye år og har haft en dejlig juleferie! Jeg må ærligt indrømme, at jeg kunne godt bruge et par uger mere med næsen i en bog...

Nå, men i morgen kalder arbejdet jo, og jeg havde egentlig besluttet mig for, at vi nok skulle prøve at lave en nytårstale. Men, så faldt jeg over et opslag i facebookgruppen "Foldebøger i indskolingen", hvor der laves en nytårsfoldebog - og det må jeg simpelthen afprøve! For at gøre det en smule lettere for nogle af eleverne (måske også mig??), har jeg lige lavet nogle skrivekasser til eleverne - så er opgaven forhåbentlig nogenlunde til at gå til. 
Du finder filen nederst på fanen nytår - godt fornøjelse og godt nytår til dig og dine!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar