User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

12 december 2016

Oplæg på De små læser :-)

Det er lidt vildt, hvad det at lave en blog kan udvikle sig til... :-D Tidligere på efteråret blev jeg kontaktet, om det ikke var noget for mig at holde et oplæg på konferencen "De små læser". Øhhh...spørg lige om jeg blev lettere forfjamsket og tænkte "jamen det kan jeg da ikke"! Men tja, dem der spurgte synes altså jeg skulle kaste mig ud i det - så det har jeg gjort! Har man lyst til at møde mig og høre mig fortælle lidt om min blog og noget om at skabe læsning for alle i klassen (jeg har vel fortsat lidt tid til at finde ud af, hvad jeg skal fortælle om?? ;-) ), ja så vil man kunne melde sig til mit oplæg onsdag den 5. april på De små læser. Hos jeres lokale CFU vil I kunne høre mere om det, ligesom skolerne netop har modtaget info om konferencen - jeg faldt i hvert fald over folderen i dag på min egen arbejdsplads; rimelig vildt!! :-)
Jeg har her fundet link til VIA CFU - scroll ned i bunden, så kan I se programmet - I finder mig under L.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar