User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

13 november 2016

Et par skriveark til december...

Jeg havde egentlig en intention om, at jeg ville lave nogle ark til min julefane - en af de meste besøgte faner her på bloggen - for lige om lidt, banker december jo på døren. Men det blev ikke til så meget - endnu i hvert fald. Jeg ved ikke, om der kommer mere i løbet af de kommende 14 dage... Men heldigvis lavede jeg jo en masse sidste år, og måske passer det med, at I netop nu har en klasse, hvor I kan bruge nogle af de ting, der ligger på fanen.
Men altså, på fanen JUL kan I nu finde et par skriveskabeloner (der er 5 ark i alt), om Det bedste ved... Tænker det nok primært er til 1.-2. klasse. Derudover er der lagt et link til julekalenderen jeg lavede sidste år, I ved den med musik under hver låge. Det er Linette Hegaard Møller som har redigeret min udgave fra sidste år, og jeg har fået lov til at dele den videre her på bloggen - TAK!


2 kommentarer:

  1. Kære Susanne - du er genial. Jeg bruger al din kreativitet i min undervisning. Du burde udgive en fagbog med alle dine ideer til indskolingen.
    God december og god jul
    Kærlig hilsen Stine Rostgaard Winkel

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Stine
      Tusind tak for de pæne ord :-) Min intention er nu, at alt skal være gratis, men har dog fået udgivet et par bøger også i løbet af dette år, det kan du se mere til på fanen "Forlaget Vektor".
      Rigtig god jul!
      Kh Susanne

      Slet