User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

21 oktober 2016

Status - 1 år :-)

Den 15. oktober sidste år så denne blog dagens lys. Det var efterårsferie sidste år, at jeg bestemte mig for, at jeg måtte samle mine materialer på en bedre måde end blot et link på en facebookside. Og meget er sket siden da... Der ligger tæt på 300 filer her på bloggen (pyha!!), et mindre forlag har kontaktet mig så jeg nu også udgiver bøger (det havde jeg aldrig troet jeg skulle prøve), og der sker måske også andre små ting de kommende måneder... Alt i alt ret vildt at tænke på, hvad der er sket det sidste år! 4 bøger udgivet - bog nummer 5 er netop sendt afsted til forlaget, så forhåbentlig kommer den også ud inden længe. VILDT! 

Og nå ja, så har denne ene blog jo også affødt en masse små andre blogge med spil og historier mv. - det griber jo om sig!! :-D

Jeg håber, at alle har haft en rigtig god efterårsferie! Det har jeg i hvert fald - omend jeg godt kunne bruge et par dage mere, har som sædvanlig lige et par bøger mere, jeg gerne vil have læst ;-) 

2 kommentarer:

  1. Vi er vist rigtig mange, der sætter STOR pris på dine materialer :-)
    Tusinde tak for det første år, og for dig

    SvarSlet