User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

24 oktober 2016

Facebookgruppe??

Kære læser af indskoling.blogspot.dk
Jeg har fået spørgsmålet, om jeg ikke vil overveje at oprette en facebookgruppe, hvor jeg kan skrive ud, når der er nyt på bloggen. De der følger mig på G+, kan se på deres G+, når jeg har lavet et nyt indlæg, og hvis man har tilføjet min blog til læselisten på blogger.com, vil man også kunne se, når der er nyt. 
Men måske er der mange, som ikke bruger disse muligheder og gerne vil vide, hvornår der er nyt - så derfor mit spørgsmål:
Vil det være en god ide, hvis jeg oprettede en facebookgruppe, hvor jeg gav besked ud, når der er nyt på bloggen (eller nogle af de andre blogge jeg har)?

Redigeret 26. oktober - har fjernet linket til spørgeskemaet, da jeg nu har oprettet en gruppe ;-)

Mange hilsner
Susanne

2 kommentarer:

  1. Nææ. Det syntes jeg ikke du behøver at have ulejlighed med. Jeg kan fint gå ind og se hvad du HAR produceret og eventuelle nye ideer. Brug du hellere dit krudt på det.
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Tak for ordene :-) Tænker nu ikke det vil betyde det helt store krudt, at smide et link ud på en facebookgruppe - jeg kommer jo alligevel jævnt tit forbi facebook :D
      Mange hilsner
      Susanne

      Slet