User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

19 september 2016

Endelig lidt til 3. klasse :-)

Jeg vil rigtig gerne have gang i ugeskema i min 3. klasse igen. I dag spurgte jeg så klassen om ideer til ugeskemaet - hvilke opgaver vil I gerne lave? Flere nævnte mine spil, som vi brugte meget sidste år. Men, jeg har primært diverse spil (slå et ord, 4 på stribe, slanger og stiger) til de 120 ord, og for en stor del af mine elever er de alt for nemme! Så nu var der lige en anledning til at få lavet nogle nye spil :-) De kan ses på fanen spil (nederst - kig efter datoen). Der er ordkort med 54 længere ord, og disse er så brugt til slå et ord, 4 på stribe (4 forskellige spil) samt slanger og stiger (4 forskellige spil). Så nu er det bare med at få sat gang i nogle værksteder/ugeskemaer rundt omkring! :-) De små kort med ordene kan f.eks. bruges sammen med ordkortene - I ved dem med forskellige opgaver på, f.eks. tast ordet, skriv med regnebuefarver, osv.

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar