User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

23 august 2016

Udfyldte handlingsbroer

Vi arbejder pt. med Vitello. I dag indsatte vi en af bøgerne i handlingsbro, og så fik jeg en ide, som jeg vendte med klassen... Hvorfor ikke lave en stak udfyldte handlingsbroer? Når der så skal skrives historie, og man synes det er svært at finde på/at skrive, så kan man tage en handlingsbro og skrive historien der passer til handlingsbroen. Jeg har i første omgang lavet 5 udfyldte handlingsbroer (det der med at digte og finde på er bestemt ikke min stærke side). Tænker, at man også sagtens kunne lave nogle fælles på klassen og gemme i en stak, eller få eleverne til enkeltvis at lave en handlingsbro - så har man altid handlingsbroer eleverne kan tage udgangspunkt i.
På fanen Skrivning kan I se de 5 jeg har lavet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar