User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

23 juni 2016

MIN FØRSTE BOG :-)

Så er min første bog blevet udgivet - det er simpelthen for vildt!! Som jeg har skrevet om tidligere, har et forlag kontakt mig, og nu er min første bog på vej.
Bogen kan købes hos Forlaget Vektor, og du kan se den lige HER. Der er derfor lavet en ny fane kaldet Forlaget Vektor, da jeg i bogen henviser til materiale der ligger her på bloggen. For at det er lettere at finde, har jeg samlet det på en fane for sig.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint arbejde. Tillykke med bogen.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med bogen!
    Nyder at følgende dine mange ideer, selv om jeg "kun" er mor til en dreng der snart skal i 2. Klasse.
    Mvh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte! Og dejligt at høre, at du kan bruge siden som mor :-)

      Slet