User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

21 juni 2016

Dagens program og god sommerferie!

Kære kollegaer
Lige om lidt drager vi alle på en velfortjent sommerferie, og jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig god sommerferie! Tak fordi I kigger forbi bloggen og kan bruge mine ting :-)
Jeg kan ikke udelukke, at der i løbet af ferien kan snige sig en fil eller to herind, men om ikke andet vender jeg i hvert fald stærkt tilbage i august!

Til at gå på sommerferie med har jeg lavet nogle piktogrammer til dagens program - måske nogle af jer kan bruge dem! Find dem på "Lidt af hvert" - scroll ned i bunden.
Mange hilsner
Susanne

2 kommentarer:

  1. Hej Susanne.
    Jeg har lavet et kæmpe skema til min kommende 2. klasse. Jeg har brugt disse fine piktogrammer. Jeg mangler dog et par stykker, er det sådan at du kan hjælpe mig med at lave dem?
    Jeg ville gerne selv, men filen er i pdf og kan derfor ikke lave dem i samme størrelse eller i samme skriftformat :-(
    Mvh. Karina
    kari5932@mellervang.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      Det kan vi sagtens finde ud af. :-) Jeg har sendt dig en mail på den e-mail du har skrevet.
      Mvh. Susanne

      Slet