User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

02 maj 2016

Stavning...

Vi skal have fokus på stavning i min klasse! De kommende uger har jeg reserveret skolens ipads i vores læringsbånd, så vi kan arbejde på lytogstav.dk samt indskolingspil.blogspot.dk. Jeg håber, at det bl.a. kan være medvirkende til, at børnene bliver mere opmærksomme på deres stavning...
Jeg gik så lige i gang med at lave et dokument med henblik på, at der skulle være fokus på stavning - men hvordan laver man lige opgaver der handler om stavning? Så i stedet er det blevet til nogle 'lidt af hvert' opgaver, dog har jeg tænkt mig at tale med min klasse om, at vi har fokus på at stave korrekt. Find opgaven på fanen "Lidt af hvert" - der er 9 sider i filen.
Spiralen, bøgen og hjertet i filen er lavet på denne side - det er ret genialt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar