User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

21 april 2016

De der spændende ting...

I mit sidste indlæg skrev jeg, at der måske sker spændende ting - og det peger i den retning!! 

Har i dag haft et meget spændende møde!! Er blevet kontaktet af et lille forholdsvis nystartet forlag ift. at få udgivet nogle af mine ting. Det har sat så mange tanker i gang, og jeg ser flere muligheder! Min blog forbliver fortsat hvor den er og med de materialer der findes (og ganske, ganske gratis!!!). Vil forsøge at kigge på om nogle af mine kort eller spil måske kan udgives i nogle gode materialer, så man ikke selv skal stå og laminere. Jeg forestille mig, at der måske godt kunne være nogen kunne være interesseret i det?? Og så skal jeg forsøge at lave nogle læringshæfter - hæfter der måske kan supplere nogle af de ting jeg allerede har lagt ud. Ideerne myldrer allerede i mit hoved - og samtidig også tanker, om det mon kan lade sig gøre, og kan det i det hele taget sælges... Bloggen fortsætter som sagt, og vil også stadig bliver opdateret, hvis jeg lige falder over nye spændende opgave, som jeg tænker bare må deles med de mange lærere der besøger min blog! Pt. afventer jeg kontrakt for at se, hvad det egentlig er jeg er ved at ved at bevæge mig ud i... Jeg er så nysgerrig og spændt!! Så snart jeg kan fortælle mere, så hører I straks nærmere!!

2 kommentarer:

  1. Dejligt for dig! Stort tillykke:-)

    KH Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Dorthe :-)

      Slet