User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

06 marts 2016

Langvarigt projekt...

Hmm... Ved ikke helt, hvad det er jeg har kastet mig ud i... I facebookgruppen "For os der underviser i indskolingen" blev der efterlyst nogle farveopgaver, hvor man farver bogstaver og så fremkommer et ord. Så det har jeg forsøgt at give mig i kast med... Det tager tid - som i lang tid! Jeg har indtil videre fået lavet til de første 6 bogstaver i alfabetet - så der er lang vej endnu! Jeg lægger filerne ud efterhånden som jeg får dem lavet. Når engang jeg er helt færdig (hvis jeg forhåbentlig engang bliver helt færdig!!), skal jeg nok samle dem alle i én fil. Indtil videre ses de enkeltvis på fanen "Lidt af hvert".

2 kommentarer:

  1. Hvor vildt! De er flotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva :-) Så får man lidt mere energi til at fortsætte ;-)

      Slet