User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

14 marts 2016

En lillebror :-)

Min blog har fået en lillebror :-)
Har længe gået og tænkt, at jeg godt kunne tænke mig, at man kunne lave små spil, som kan deles via en blog. Og i går faldt jeg så over learningapps.org, der ser ud til at kunne bruges til formålet :-)
Jeg har lavet et indlæg på facebookgruppen "For os der underviser i indskolingen", hvor jeg fortæller lidt om siden. Og nu kom jeg så lige til at lege lidt med den - det er altså rimelig let at gå til. Jeg håber, at flere har mod på at lave noget, og vil dele linket med mig, så jeg kan lægge dem ud på bloggen til fælles inspiration/hjælp til lærerne rundt om i landet. Jeg er gået i gang med de 120 ord - pt. er der lagt to små spil ud. Det kommer nok ikke til at gå monster hurtigt med at få noget på den, men jeg håber, at bloggen hen af vejen vil kunne udvikles stille og roligt...

Hop over på http://indskolingspil.blogspot.dk/ og se, hvad det drejer sig om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar