User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

17 marts 2016

Billedmappe

En af mine kollegaer kom med en bemærkning i dag om, at det måske var lettere at komme i gang med f.eks. at lave spil på learningapps.org, hvis man havde adgang til en mappe med billeder. Og den ide kunne jeg godt følge... Så jeg tænkte selvfølgelig, at jeg måtte lave en mappe med billeder der kunne deles. Den er lavet - men for hulan da, hvor der er mange billeder!! Tror der pt. er tæt på 400 billeder i mappen - for hvor skal man stoppe??? Jeg tænker den nok slet ikke er færdig, og så igen, måske er den... Nu holder jeg mig i hvert fald langt fra den i et stykke tid!! ;-)
Alle billederne er fundet på pixabay.com, som er en billedside hvor man kan søge billeder, der må anvendes, så de er helt legale at bruge. Jeg tænker, at de kan bruges til mange forskellige ting, så det er bare med at komme i gang. Har du selv google drev, kan du tilføje mappen til dit drev og bruge direkte fra drevet. Har du ikke google drev, skal du måske downloade billederne for at kunne bruge dem. 
Alle billederne har fået en betegnelse, så det skulle være nemmere at overskue og finde lige det man leder efter :-)
God fornøjelse!

Mappen kan ses HER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar